Для вивчення на навчальних заняттях | Для самостійної роботи студентів | Форма контролю | |
Модуль 1 | |||
ЗМ 1 Іншомовна література, складнопідрядне речення, формальні ознаки. | |||
1 | Дослідження іншомовної літератури. Розширення лексико-граматичних навичок. Загальна характеристика англійської літератури. Видатні письменники Великобританії. “The Pickwick Club” by Ch. Dickens. Введення лексики та її опрацювання. Читання та переклад тематичного тексту. Бесіда з опорою на текст. | Ознайомлення з творчим шляхом письменника. Present Simple (повторення). | Тестування |
2 | Питально-відповідна робота за тематичним текстом “The Pickwick Club” by Ch. Dickens. Складання плану переказу. Граматика: Past Simple. Questions. Виконання лексико-граматичних завдань. | Складання характеристик головних героїв. Головні події. Future simple. | Написання творчих робіт |
3 | Робота над тематичним текстом. Складання плану-переказу до тексту «The Blue Carbuncle» by Arthur Conan Doyle. Опрацювання незнайомого лексичного матеріалу. Виконання лексико-граматичних завдань. Граматика: Past Continuous. | Ознайомлення з творчим шляхом письменника. | Складання плану-переказу |
4 | Робота над тематичним текстом «The Blue Carbuncle» by Arthur Conan Doyle. Характеристика головних героїв. Граматика: Simple Tenses, Continuous Tenses. | Складання характеристик головних героїв. Головні події. Future Continuous. | Написання творчих робіт |
5 | Аргументоване висловлювання своїх думок з віршу «The Cloud» by P.B. Shelley. Граматика: Simple Times, негативні та питальні речення. Виконання лексико-граматичних завдань. Складання таблиці часів рупи Simple, Continuous. | Ознайомлення з творчим шляхом письменника. Монологічна розповідь. | Монологічні повідомлення |
6 | Читання та аргументоване висловлювання своїх думок з інших віршів письменника. Вивчення напам’ять одного з віршів письменника за вибором. | Висловлювання своїх думок з віршів англ. письменника | Монологічні повідомлення |
7 | Структура складнопідрядного речення: граматична основа, граматичні та смислові показники. Часові форми дієслова. Формальні ознаки: побудовчі слова-сполучники, сполучні слова, відносні займенники. Чотири типа питання до речення. Simple Times, Present Continuous. Виконання лексико-граматичних завдань. | Формування складного речення | Монологічні повідомлення |
ЗМ 2 Електронні джерела, комп’ютерні інформаційні технології. | |||
8 | «Прогулянки по Інтернету» (електронні іншомовні джерела: Інтернет, розсилка, інформаційні канали, пошта). Введення та опрацювання нової лексики. Робота з тематичним текстом «The Internet». | Опрацювання тематичного тексту «Прогулянки по Інтернету» | Складання питань до тексту та плану-переказу. |
9 | Розвідувальні вітчизняні системи (загальна характеристика). Введення та опрацювання нової лексики (Internet Explorer, HTML, URL, Internet Options, Telnet or Hyper Terminal…). Робота з тематичним текстом «The Internet». | Опрацювання нових лексичних одиниць | Тестування |
10 | Робота над тематичним текстом «Multitasking». Складання непідготовлених діалогів з теми. Виконання лексико-граматичних вправ. | Опрацювання тематичного тексту «Multitasking». | Складання діалогу за зразком |
11 | Міжнародні розвідувальні системи: Altavista, Open Text, Hot Bot, Yahoo, Excite. Опрацювання тематичної лексики. Індивідуальні повідомлення з теми. | ||
12 | Опрацювання лексичного мінімуму комп’ютерних (інформаційних) технологій: текстовий редактор Microsoft Word, Excel, Power Point, Outlook; Custom Setup, Page Layout, Save as, Show pictures, Search, Back, Forward… Робота з тематичним текстом «The Internet». Відповіді на запитання до тексту, опрацювання незнайомої лексики (modem, dial-up, host, providers…). | Опрацювання нового лексичного мінімуму | Монологічні повідомлення |
13 | Опрацювання тематичного діалогу «My Computer». Складання непідготовлених діалогів. Виконання лексико- граматичних завдань. | Опрацювання тематичної лексики | Монологічні повідомлення з теми |
ЗМ 3 Словотворення. | |||
14 | Рецептивні навички словотворення. Виконання лексико- граматичних вправ. | ||
15 | Семестрова контрольна робота Продуктивні навички словотворення. Виконання лексико- граматичних вправ. | Формування складного речення. Складання питань | Виконання лексико- граматичних завдань |
16 | Виконання лексико- граматичних завдань Модульний контроль. Диф. залік. | ||
Модуль 2 | |||
ЗМ 4 Структури діалогів різного характеру. | |||
17 | Діалоги загальнонаукового характеру. Їх структура. Опрацювання діалогу-зразка. Складання непідготовлених діалогів за вивченими темами. Граматика: Simple Tenses, Continuous Tenses. | ||
18 | Робота з тематичними діалогами «Buying a ticket», «At the Restaurant». Їх реалізування. Складання власних за зразком. | Опрацювання тематичного діалогу «In the Car». | Складання власних діалогів за зразком |
19 | Особливості діалогу професійно орієнтованого характеру. Опрацювання тематичної лексики. Складання власних діалогів. | ||
20 | Робота над тематичним діалогом «Job Hunting». Складання непідготовлених діалогів. Виконання лексико- граматичних завдань. | Опрацювання тематичної лексики | Складання власних діалогів за зразком |
ЗМ 5 Ділові контакти, мовленнєвий етикет спілкування, грам. Форми й конструкції, що характеризують дію. | |||
21 | Лексичний мінімум ділових контактів. Робота над тематичним текстом «Classification of Organization Cultures». Аргументоване висловлювання своїх думок. Виконання лексико- граматичних вправ. Граматика: Present Perfect. | ||
22 | Лексичний мінімум ділових зустрічей, нарад. Робота над тематичним текстом «Classification of Organization Cultures». Складання плану-переказу. Виконання лексико-граматичних вправ. | Опрацювання тематичної лексики | Монологічні повідомлен-ня з теми |
23 | Мовленнєвий етикет спілкування: мовні моделі звертання, ввічливості. Опрацювання діалогу-зразка «At the airport». Виконання мовленнєвих вправ. Складання непідготовлених діалогів. | ||
24 | Мовленнєвий етикет спілкування: мовні моделі вибачення, погодження тощо. Опрацювання діалогу-зразка «At the office». Виконання мовленнєвих вправ. Складання непідготовлених діалогів. | Мовленнєвий етикет спілкування: мовні моделі вибачення, погодження тощо. | Складання власного діалогу за зразком. |
25 | Опрацювання граматичних форм й конструкцій, що означають суб’єкт дії, об’єкт, характеристику дії. Виконання лексико-граматичних завдань. | ||
26 | Опрацювання граматичних форм й конструкцій, що означають необхідність, бажаність дії. Виконання лексико-граматичних завдань. | ||
ЗМ 6 Методика, порядок, забезпечення та проведення презентацій. | |||
27 | Ознайомлення з методикою презентацій. Граматика: Simple Times, Continuous Times, Present Perfect. Виконання лексико-граматичних завдань. | Ознайомлення та опрацювання нової граматичної конструкції Past Perfect. | Виконання лексико-граматичних завдань. |
28 | Ознайомлення з порядком презентацій. Граматика: Present, Past Perfect. Виконання лексико-граматичних завдань. | ||
29 | Лексико-граматичний мінімум забезпечення презентацій. Введення та опрацювання нової тематичної лексики. Робота над тематичним діалогом «Telephone Conversation with the British Firm». Виконання післятекстових мовленнєвих вправ. | Опрацювання тематичної лексики . | Виконання лексико-граматичних завдань |
30 | Питально-відповідна робота над текстом. Чотири типа питань. Виконання лексико-граматичних завдань. | Складання чотирьох видів питань з використанням вивчених граматичних конструкцій (Simple, Continuous Tenses, Present, Past Perfect). | Виконання лексико-граматичних завдань |
31 | Мовно-комунікативний рівень проведення презентацій. Опрацювання незнайомої лексики. Робота над тематичним текстом «Welcome to the Presentation». Підготовка до переказу. | ||
32 | Робота над тематичним текстом «Welcome to the Presentation». Аргументоване висловлювання своїх думок. Переказ тексту. | ||
ЗМ 7 Професійно-орієнтований лексико-граматичний мінімум, аудіювання, монологічне повідомлення. | |||
33 | Введення та опрацювання професійно орієнтованого лексико-граматичного мінімума. Робота над тематичним текстом «The Spirit of an Organization». Граматика: Simple, Continuous, Perfect Tenses. | ||
34 | Робота над тематичним текстом «The Spirit of an Organization». Питання до тексту (four types of questions). Складання плану-переказу. | Опрацювання нової граматичної конструкції Future Perfect. | Виконання лексико-граматичних завдань |
35 | Аудіювання та говоріння. Аудіювання тексту «Great Britain». Виконання мовленнєвих вправ. Підготовка до монологічного повідомлення професійного характеру з визначеним терміном мовлення. Виконання лексико-граматичних завдань. | ||
36 | Підготовка до монологічного повідомлення з теми «At the Company Office». Виконання лексико-граматичних завдань. | Опрацювання нової лексики з теми «At the Company Office». | Написання творчих робіт «If I were a Manager…» |
37 | Виконання лексико-граматичних завдань. Підсумкове заняття. Модульний контроль. Диференційований залік. |
вівторок, 21 вересня 2010 р.
План роботи з предмету «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» для спеціальності 5.01010201 «Початкова освіта» на 2010 - 2011 н.р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар