вівторок, 21 вересня 2010 р.

План роботи з предмету «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» для спеціальності 5.01010201 «Початкова освіта» на 2010 - 2011 н.р.


Для вивчення на навчальних заняттях
Для самостійної роботи студентів
Форма контролю

Модуль 1



ЗМ 1 Іншомовна література, складнопідрядне речення, формальні ознаки.


1

Дослідження іншомовної літератури. Розширення лексико-граматичних навичок. Загальна характеристика англійської літератури. Видатні письменники Великобританії. “The Pickwick Clubby Ch. Dickens. Введення лексики та її опрацювання. Читання та переклад тематичного тексту. Бесіда з опорою на текст.
Ознайомлення з творчим шляхом письменника. Present Simple
(повторення).
Тестування
2
Питально-відповідна робота за тематичним текстом The Pickwick Clubby Ch. Dickens. Складання плану переказу. Граматика: Past Simple. Questions. Виконання лексико-граматичних завдань.
Складання характеристик головних героїв. Головні події. Future simple.

Написання творчих робіт
3
Робота над тематичним текстом. Складання плану-переказу до тексту «The Blue Carbuncle» by Arthur Conan Doyle. Опрацювання незнайомого лексичного матеріалу. Виконання лексико-граматичних завдань. Граматика: Past Continuous.
Ознайомлення з творчим шляхом письменника.

Складання плану-переказу
4
Робота над тематичним текстом «The Blue Carbuncle» by Arthur Conan Doyle.
Характеристика головних героїв. Граматика: Simple Tenses, Continuous Tenses.
Складання характеристик головних героїв. Головні події. Future Continuous.

Написання творчих робіт
5
Аргументоване висловлювання своїх думок з віршу «The Cloud» by P.B. Shelley. Граматика: Simple Times, негативні та питальні речення. Виконання лексико-граматичних завдань. Складання таблиці часів рупи Simple, Continuous.
Ознайомлення з творчим шляхом письменника. Монологічна розповідь.

Монологічні повідомлення
6
Читання та аргументоване висловлювання своїх думок з інших віршів письменника. Вивчення напам’ять одного з віршів письменника за вибором.
Висловлювання своїх думок з віршів англ. письменника
Монологічні повідомлення
7
Структура складнопідрядного речення: граматична основа, граматичні та смислові показники. Часові форми дієслова. Формальні ознаки: побудовчі слова-сполучники, сполучні слова, відносні займенники. Чотири типа питання до речення. Simple Times, Present Continuous. Виконання лексико-граматичних завдань.
Формування складного речення

Монологічні повідомлення

ЗМ 2 Електронні джерела, комп’ютерні інформаційні технології.


8
«Прогулянки по Інтернету» (електронні іншомовні джерела: Інтернет, розсилка, інформаційні канали, пошта). Введення та опрацювання нової лексики. Робота з тематичним текстом «The Internet».
Опрацювання тематичного тексту «Прогулянки по Інтернету»

Складання питань до тексту та плану-переказу.
9
Розвідувальні вітчизняні системи (загальна характеристика). Введення та опрацювання нової лексики (Internet Explorer, HTML, URL, Internet Options, Telnet or Hyper Terminal…). Робота з тематичним текстом «The Internet».
Опрацювання нових лексичних одиниць

Тестування
10
Робота над тематичним текстом «Multitasking». Складання непідготовлених діалогів з теми. Виконання лексико-граматичних вправ.
Опрацювання тематичного тексту «Multitasking».

Складання діалогу за зразком
11
Міжнародні розвідувальні системи: Altavista, Open Text, Hot Bot, Yahoo, Excite. Опрацювання тематичної лексики. Індивідуальні повідомлення з теми.


12
Опрацювання лексичного мінімуму комп’ютерних (інформаційних) технологій: текстовий редактор Microsoft Word, Excel, Power Point, Outlook; Custom Setup, Page Layout, Save as, Show pictures, Search, Back, Forward… Робота з тематичним текстом «The Internet». Відповіді на запитання до тексту, опрацювання незнайомої лексики (modem, dial-up, host, providers…).
Опрацювання нового лексичного мінімуму

Монологічні повідомлення
13
Опрацювання тематичного діалогу «My Computer». Складання непідготовлених діалогів. Виконання лексико- граматичних завдань.
Опрацювання тематичної лексики

Монологічні повідомлення з теми

ЗМ 3 Словотворення.


14
Рецептивні навички словотворення. Виконання лексико- граматичних вправ.


15
Семестрова контрольна робота

Продуктивні навички словотворення. Виконання лексико- граматичних вправ.
Формування складного речення. Складання питань

Виконання лексико- граматичних завдань
16
Виконання лексико- граматичних завдань
Модульний контроль.
Диф. залік.




Модуль 2



ЗМ 4 Структури діалогів різного характеру.


17
Діалоги загальнонаукового характеру. Їх структура. Опрацювання діалогу-зразка. Складання непідготовлених діалогів за вивченими темами. Граматика: Simple Tenses, Continuous Tenses.


18
Робота з тематичними діалогами «Buying a ticket», «At the Restaurant». Їх реалізування. Складання власних за зразком.
Опрацювання тематичного діалогу «In the Car».
Складання власних діалогів за зразком
19
Особливості діалогу професійно орієнтованого характеру. Опрацювання тематичної лексики. Складання власних діалогів.


20
Робота над тематичним діалогом «Job Hunting». Складання непідготовлених діалогів. Виконання лексико- граматичних завдань.
Опрацювання тематичної лексики

Складання власних діалогів за зразком

ЗМ 5 Ділові контакти, мовленнєвий етикет спілкування, грам. Форми й конструкції, що характеризують дію.


21
Лексичний мінімум ділових контактів. Робота над тематичним текстом «Classification of Organization Cultures». Аргументоване висловлювання своїх думок. Виконання лексико- граматичних вправ. Граматика: Present Perfect.


22
Лексичний мінімум ділових зустрічей, нарад. Робота над тематичним текстом «Classification of Organization Cultures». Складання плану-переказу. Виконання лексико-граматичних вправ.
Опрацювання тематичної лексики

Монологічні повідомлен-ня з теми
23
Мовленнєвий етикет спілкування: мовні моделі звертання, ввічливості. Опрацювання діалогу-зразка «At the airport». Виконання мовленнєвих вправ. Складання непідготовлених діалогів.


24
Мовленнєвий етикет спілкування: мовні моделі вибачення, погодження тощо. Опрацювання діалогу-зразка «At the office». Виконання мовленнєвих вправ. Складання непідготовлених діалогів.
Мовленнєвий етикет спілкування: мовні моделі вибачення, погодження тощо.
Складання власного діалогу за зразком.
25
Опрацювання граматичних форм й конструкцій, що означають суб’єкт дії, об’єкт, характеристику дії. Виконання лексико-граматичних завдань.


26
Опрацювання граматичних форм й конструкцій, що означають необхідність, бажаність дії. Виконання лексико-граматичних завдань.



ЗМ 6 Методика, порядок, забезпечення та проведення презентацій.


27
Ознайомлення з методикою презентацій. Граматика: Simple Times, Continuous Times, Present Perfect. Виконання лексико-граматичних завдань.
Ознайомлення та опрацювання нової граматичної конструкції Past Perfect.

Виконання лексико-граматичних завдань.
28
Ознайомлення з порядком презентацій. Граматика: Present, Past Perfect. Виконання лексико-граматичних завдань.


29
Лексико-граматичний мінімум забезпечення презентацій. Введення та опрацювання нової тематичної лексики. Робота над тематичним діалогом «Telephone Conversation with the British Firm». Виконання післятекстових мовленнєвих вправ.
Опрацювання тематичної лексики .
Виконання лексико-граматичних завдань
30
Питально-відповідна робота над текстом. Чотири типа питань. Виконання лексико-граматичних завдань.
Складання чотирьох видів питань з використанням вивчених граматичних конструкцій (Simple, Continuous Tenses, Present, Past Perfect).
Виконання лексико-граматичних завдань
31
Мовно-комунікативний рівень проведення презентацій. Опрацювання незнайомої лексики. Робота над тематичним текстом «Welcome to the Presentation». Підготовка до переказу.


32
Робота над тематичним текстом «Welcome to the Presentation». Аргументоване висловлювання своїх думок. Переказ тексту.



ЗМ 7 Професійно-орієнтований лексико-граматичний мінімум, аудіювання, монологічне повідомлення.


33
Введення та опрацювання професійно орієнтованого лексико-граматичного мінімума. Робота над тематичним текстом «The Spirit of an Organization». Граматика: Simple, Continuous, Perfect Tenses.


34
Робота над тематичним текстом «The Spirit of an Organization». Питання до тексту (four types of questions). Складання плану-переказу.
Опрацювання нової граматичної конструкції Future Perfect.
Виконання лексико-граматичних завдань
35
Аудіювання та говоріння.
Аудіювання тексту «Great Britain». Виконання мовленнєвих вправ. Підготовка до монологічного повідомлення професійного характеру з визначеним терміном мовлення. Виконання лексико-граматичних завдань.


36
Підготовка до монологічного повідомлення з теми «At the Company Office». Виконання лексико-граматичних завдань.
Опрацювання нової лексики з теми «At the Company Office».
Написання творчих робіт «If I were a Manager…»
37
Виконання лексико-граматичних завдань.
Підсумкове заняття.
Модульний контроль.
Диференційований залік.



Немає коментарів:

Дописати коментар