Лекція
Тема: Поняття про форми організації навчального процесу з природознавства.
Мета: - ознайомити з формами організації навчального процесу з природознавства, типами уроків, їх макроструктурою; вчити правильно підбирати тип уроку, його структуру під час організації процесу навчання природознавства в початковій школі;
- розвивати логічне та критичне мислення студентів (вчити вникати в суть процесів, явищ, уміти їх аналізувати), розумові здібності;
- виховувати охайність при веденні конспектів.
Література: 1. Програми для середньої загальноосвітньої школи 1-4 класи. – К.: Початкова школа, 2001.
2. Байбара Т.М. Методика навчання природознавства в початкових класах. – К.: Веселка,1998 р.
3. Нарочна Л.К. Методика викладання природознавства в початкових класах. –К.: Вища школа, 1990 р.
4. Волкова Н.П. Педагогіка. – К.: Академія, 2001 р.
План
1. Поняття про організаційні форми навчання.
2. Класифікація форм навчання природознавству.
3. Урок – основна форма організації навчальної роботи з природознавства.
4. Поняття про структуру уроку.
5. Типи уроків з природознавства.
Питання до осмислення матеріалу
1. Які форми організації процесу навчання природознавства розрізняють в методиці?
2. Які макроетапи має урок як основна форма організації процесу навчання природознавства.
3. Від чого залежить макроструктура уроку?
4. Назвіть типи уроків з природознавства.
5. Який урок називається комбінованим? Яку макроструктуру може мати комбінований урок з природознавства?
6. Що називається мікроструктурою уроку? Як вона визначається в кожному конкретному випадку?
Немає коментарів:
Дописати коментар