середа, 5 січня 2011 р.

Методика навчання природознавства. Лекція 7.

Лекція
Тема: Поняття про форми організації навчального процесу з природознавства.

Мета: - ознайомити з формами організації навчального процесу з природознавства, типами уроків, їх макроструктурою; вчити правильно підбирати тип уроку, його структуру під час організації процесу навчання  природознавства в початковій школі;
- розвивати логічне та критичне мислення студентів (вчити вникати в суть процесів, явищ, уміти їх аналізувати), розумові здібності;
- виховувати охайність при веденні конспектів.
Література: 1. Програми для середньої загальноосвітньої школи 1-4 класи. – К.: Початкова школа, 2001.
2. Байбара Т.М. Методика навчання природознавства в початкових класах. – К.: Веселка,1998 р.
3. Нарочна Л.К. Методика викладання природознавства в початкових класах. –К.: Вища школа, 1990 р.
4. Волкова Н.П. Педагогіка. – К.: Академія, 2001 р.

План
       1.     Поняття про організаційні форми навчання.
2.     Класифікація форм навчання природознавству.
3.     Урок – основна форма організації навчальної роботи з природознавства.
4.     Поняття про структуру уроку.
5.     Типи уроків з природознавства.
Питання до осмислення матеріалу
1.   Які форми організації процесу навчання природознавства розрізняють в методиці?
2.   Які макроетапи має урок як основна форма організації процесу навчання природознавства.
3.   Від чого залежить макроструктура уроку?
4.   Назвіть типи уроків з природознавства.
5.   Який урок називається комбінованим? Яку макроструктуру може мати комбінований урок з природознавства?
6.   Що називається мікроструктурою уроку? Як вона визначається в кожному конкретному випадку?

Немає коментарів:

Дописати коментар