четвер, 6 січня 2011 р.

Методика навчання природознавства. Лекція 8.

Лекція
Тема: Форми та методи контролю знань. Сучасний підхід до системи контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи.

Мета: - ознайомити з формами та методами контролю знань, сучасним підходом до системи контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи, вимоги до організації та перевірки знань, умінь, навичок;
- розвивати логічне та критичне мислення студентів (вчити вникати в суть процесів, явищ, уміти їх аналізувати), розумові здібності;
- виховувати охайність при веденні конспектів.
Література: 1. Програми для середньої загальноосвітньої школи 1-4 класи. – К.: Початкова школа, 2001.
2. Байбара Т.М. Методика навчання природознавства в початкових класах. – К.: Веселка,1998 р.
3. Нарочна Л.К. Методика викладання природознавства в початкових класах. –К.: Вища школа, 1990 р.
4. Волкова Н.П. Педагогіка. – К.: Академія, 2001 р.


План
 1.     Контроль - обов'язковим компонентом навчально-виховного про­цесу.
2.     Види контролю в залежності від дидактичної мети.
3.     Перевірка і оцінка знань учнів.
4.     Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.
5.  Домашня робота учнів з природознавства.
Питання до осмислення матеріалу
1.   Що являє собою контроль?
2.   Які види контролю ви знаєте? Охарактеризуйте їх.
3.   Назвіть основні функції контролю.
4.     Назвіть основні методи контролю знань, умінь і навиків учнів.
5.     Які основні дидактичні вимоги до організації перевірки знань учнів?
6.     Яке значення домашніх завдань?
7.     Як ефективніше організувати домашні завдання?
8.   Які види домашніх завдань з природознавства?

Немає коментарів:

Дописати коментар